|
www.jaf.fora.pl PROGRAMY ,FILMY , MUZA , AUTA ,GRY , XXX
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macohs
ADMINISTRATOR
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 2421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 35 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:40, 29 Paź 2006 Temat postu: corvette zr1 91 |
|
|
corvette zr1 91
LT5 5,7 V8 caly wykonany z aluminium, 4 walki rozrzadu, 32 zawory, 16 wtryskiwaczy, kolektor dolotowy przerobiony przez Lingenfelter, regulator ciśnienia paliwa Lingenfelter, przewody wysokiego napięcia, Magnacore 8,5"...
LT5 5,7 V8 caly wykonany z aluminium, 4 walki rozrzadu, 32 zawory, 16 wtryskiwaczy, kolektor dolotowy przerobiony przez Lingenfelter, regulator cisnienia paliwa Lingenfelter, przewody wysokiego napiecia, Magnacore 8,5", swiece AC Delco Rapidefire Platinium, kolektory wydechowe Lingenfelter, przepustnica DRM, aluminiowe kolo zamachowe Lingenfelter, filtr K&N, dynamiczny dolot powietrza. Chip do komputera DRM. Uklad wydechowy Borla. Moc ok. 500 KM.SKRZYNIA BIEGÓW + UKLAD PRZENIESIENIA NAPEDU
"ZF-6 SPEED" 6-biegowa skrzynia biegów manualna, dzwignia zmiany biegów B&M Ripper Shifter, dwutarczowe sprzeglo Centerforce, most tylny DRM 3 : 73
UKLAD CHLODZENIA
Aluminiowe chlodnica "Ron Davis Racing Radiators", termostat DRM 185°, silikonowe rury DRM, plyn chlodniczy "Red Line"
NADWOZIE
Fabryczne czarna perla, tylko boczne wloty od Corvette 1996, a w przednim zderzaku dolot dynamiczny
WNETRZE
fabryczne, skóra czarna + dodatki grafitowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|