Forum  www.jaf.fora.pl Strona Główna www.jaf.fora.pl
PROGRAMY ,FILMY , MUZA , AUTA ,GRY , XXX
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AVID SoftImage XSI Advanced v6.0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jaf.fora.pl Strona Główna -> PROGRAMY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAŁOLAT
Młody moderator
Młody moderator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 4421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Z NETU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:49, 06 Sty 2007    Temat postu: AVID SoftImage XSI Advanced v6.0

AVID SoftImage XSI Advanced v6.0
Nowości w xsi 6.0. (na podstawie wersji przed premierowej).









Dynamika ciał stałych : wreszcie doczekaliśmy się rigid body w xsi. Trudno powiedzieć jak będzie się to sprawdzało w praktyce jednak na pierwszy rzut oka wygląda to całkiem interesująco. Szczególnie że jest ona generowana w czasie rzeczywistym. Można złapać np. kulkę i rzucić ją o inne ciała stałe które odpowiednio zareagują. Praktycznie więc możliwa jest gra w bilard, albo kręgle.
Construction mode:Nie będę tutaj tego opisywał. Wystarczy oglądnąć film [link widoczny dla zalogowanych] i zobaczyć na czym to polega.Doszedł material editor który ułatwia trochę zarządzanie materiałami w scenie. Jest to połączenie okna render tree, okna renderingu z kulką (albo innym obiektem), okna ustawień danego elementu (nod`u) , oraz eksplorera z materiałami. Są też oczywiście miniaturki wygenerowanych materiałów.
Poza tym doszło kilka nowych nodów.
Doszło mapowanie cube (wreszcie)
Rctools nie będzie już potrzebny . Teraz wszystkie narzędzia typu edge, polygon, vertex loop / ring są dostępne pod kombinacją klawisza alt ze środkowym (a jak że) przyciskiem myszy. SUPER wygodne.
Dodano kilka narzędzi do modelowania. Teraz xsi to już super kiler w modelowaniu na poligonach (nic nowego.
Inset polygons : działa tak jak duplicate ze skalą tylko że teraz jest to pod jednym przyciskiem.
Dice polygon : Dieli poligon/poligony/obiekty na określoną ilość segmentów.
Ofset polygons : coś jak narzędzie skali po lokalnych.
Weld points to target : chyba wiadomo o co chodzi.
Knife tool : rysujemy prostą która następnie dzieli nam poligony na obiekcie
Slice poligons : dzieli obiekt, poligony płaszczyzną.


Kod:
http://rapidshare.com/files/10283380/EPIDEM.RU_ASXA_V6.0.part1.rar.html   http://rapidshare.com/files/10286893/EPIDEM.RU_ASXA_V6.0.part2.rar.html   http://rapidshare.com/files/10290415/EPIDEM.RU_ASXA_V6.0.part3.rar.html   http://rapidshare.com/files/10293256/EPIDEM.RU_ASXA_V6.0.part4.rar.html   http://rapidshare.com/files/10317761/EPIDEM.RU_ASXA_V6.0_Crack.rar.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jaf.fora.pl Strona Główna -> PROGRAMY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin